New Design #1

Szép napot kedves olvasók!
Az utóbbi egy-két órában a blog nem volt elérhető, aminek az oka ez az új kinézet. Bizony a tavaszi szünet nekem is lehetőséget adott arra, hogy kicsit többet tudjak foglalkozni az oldallal. Most éppen a kinézet feljavításán munkálkodtam, remélhetőleg sikeresen. (Remélem lent, kommentben számíthatok rátok, és írtok neked véleményeket róla. Lehet kritikát is, csak akkor kérlek építőjellegű legyen és ne romboló!) A sok szép kódot köszönöm szépen a Criticism Blog Design- nek, csajok csodásak vagytok! <3 Persze a credite már kint is van az alsó infóbox-ban! ;)

És akkor most térjünk át a változásokra... 
- A design mellett a fejezetek kinézete is változni fog, de csak egy minimálisan, hogy jobban nézzen ki az is az oldalon. 
- Jakie új arca Palvin Barbara lett. Én ezt nem akarom túlragozni, nagyon szeretem Ninát, de sajnos alig volt róla olyan kép és gif, amit elképzeltem Jaqueline-ről. De amúgy más karakterarc nem változott meg! 

Egyéb változás eddig nem áll fent, de majd ha tervezett lesz természetesen titeket értesítelek róla elsőként! Köszönöm ismételten a figyelmet, még így is, hogy nem részt hoztam. Legyen csodás napotok és aki teheti élvezze ki a tavaszi szünetet! 
Puszil és ölel minden kedves olvasót;
~pepa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése