New story *-*

Sziasztok kedves Olvasók!
Először is ezer bocsánat, amiért még nem válaszoltam az előző részhez érkezett kommentekre, amiket amúgy nagyon köszönök, mindig jó őket olvasni! :) De.. és itt jön a de, amiért megírtam ma ide, az oldalra ezt a kis szösszenetet az az, hogy álmodtam, de gondolom az nem olyan meglepő :DD A lényeg az, hogy olyat álmodtam, amit szerintem megéri papírra vetni és ezzel egyetemben egy teljesen új írásstílust kipróbálni. Nem tudom, hogy állom majd meg a helyem, és bevallom jelenleg is a kíváncsiság és a félelem furcsa egyvelege van bennem... viszont úgy érzem még egy blog üzemelésére még van erőm. Szóval akit érdekel egy teljesen új sztory tőlem, új kivitelezésben, új külsővel az mindenképpen látogasson el IDE.
Köszönöm a figyelmeteket és további szép napot. 
Puszil és Ölel mindenkit;
~pepa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése