Vas Happenin'g Zayn?!

Hűhaa... ez nagyon nehéz kedveseim! Tényleg nagyon nehéz...
Nem tudom ti mikor tudtátok meg, de én két nappal ezelőtt. Pont elküldtem a részt és utána felmentem egy híroldalra és ott volt a cikk. "Zayn Malik kilépett a One Directionből". Először tudjátok mit csináltam?! Hát honnan is tudnátok... jól megdörzsöltem a szemem, majd mikor még utána is ott volt a cikk, akkor nevetve zártam be a laptopot és azt mondtam: oké, ez csak egy rossz álom. Másnap megint megnyitottam az oldalt és a cikk továbbra is ott volt. 

Hogy mit érzek?! Fájdalmat... nagyon nagy fájdalmat és ürességet, hisz Zayn nagyon közel állt hozzám, és most, hogy elvileg visszavonul (vagyis a kamerák kereszttüzétől) így úgy érzem, mintha sokak életéből is kilépne, köztük az enyémből is. De hát szerintem a döntését kicsit meg is lehet érteni... hisz 5 éve folyamatosan egy olyan mókuskerékben volt, ami egy percre sem hagyta nyugodni. Én megértem, bár nagyon nem örülök neki. Hisz nélküle már nincs One Direction, hanem Harry, Louis, Liam és Niall van. Persze örüljünk neki, hogy ők még vannak nekünk!
Személyesen sokan kérdezték meg tőlem, hogy vajon mennyi köze lehetett Perrie-nek ehhez az egészhez... figyeljetek, én azt mondom, hogy valamennyi biztos, de szerintem nem ez volt a mérvadó. Hisz Perrie már egy ideje Zaynnel volt, szóval szerintem a helyzetet (ha szereti annyira a srácot) akkor továbbra is tudta volna kezelni, szóval őt nem ér szerintem ezzel piszkálni.

Hogy mi lesz most?! Nem tudom drágáim, de én nem akarok a blogtól megválni. Írni szeretném, hogy továbbra is közel/közelebb érezzem magam Zaynhez. Remélem ti is továbbra is az olvasóim lesztek! Új részt a jelenlegi hangulatom miatt nem tudom mikor pakolom fel ide. Legyetek türelemmel kérlek, hisz ez nekem is rendesen odavágott hangulatilag. 


Drága rajongótársaim kitartást mindenkinek! Én innen küldök nektek egy virtuális ölelést! 
Puszilok mindenkit: 
~pepa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése